1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Data og IT Tilbakemeldinger på IT-side

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av erlend, 12 Des 2011.

1. Avlogget

erlend Blogger

2. Avlogget

stiantorst Blogger

Ser bra ut! Flott design, men savner oppdateringene.
  3. Avlogget

erlend Blogger

Hva mener du med oppdateringene? Det er skrevet 9 innlegg i desember
  4. Avlogget

stiantorst Blogger

Hvis jeg besøker denne siden hver dag, vil jeg oppleve at det sjeldent er nye innlegg. Ny artikkel hver dag trekker flere lesere, siden de slipper å bli møtt av artikkelen de leste for 2 dager siden
  5. Avlogget

erlend Blogger

Hehe, sant det. Kommer artikler (nesten) hver dag da.
  6. Avlogget

erlend Blogger

7. Avlogget

erlend Blogger

8. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Personlig synes jeg slike nettsider passer seg best med 3 kolonner (ikke bare reklame i høyre kolonne), men nå vet ikke jeg hvilke planer du har for siden din :D Litt flere nyheter på forsiden i midt kolonnen hadde også gjort seg (men det har du kanskje sett allerede, nevner det uansett). Hvis du er aktiv med å poste innlegg så trur jeg dette blir bra jeg ;)

Jeg synes det ser greit ut. Gud Løck!
  9. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Ryddig og fint, men jeg fikk litt følelsen av å ha vært på denne siden ørten ganger den siste måneden. Jeg er redd det ikke er fordi jeg faktisk har vært det, men fordi designet er veldig likt mange andre sider.
    Kunne du gjøre en liten, men like fullt synlig, vri der et sted kanskje ?
  10. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

11. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Oversett til norsk. Kom med innhold....
    .....før du spør om tilbakemeldinger.

ang. design er det vel strengt tatt bare nettgrunder jeg har sett med samme design, men så driver jo ikke jeg å roter så mye rundt heller da, akkurat.
  12. Avlogget

Nettgründer Moderator

Del denne siden