1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Økonomi Tilbakemeldinger på side om forbrukslån

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av ArneH, 6 Des 2014.

?

Hva synes du?

Bra 0 stemme(r) 0,0%
Greit nok 1 stemme(r) 100,0%
Dårlig 0 stemme(r) 0,0%
  1. Avlogget

ArneH n00b

Hei,

Jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger på en side jeg har vært med å laget (dvs. jeg har satt opp WP, Bootstrap, laget produkttabeller mm.). Innhold er så som så for nå (det er outsourcet, men kommer nok til å bli skrevet om en del).

Jeg vil gjerne ha tilbakmeldinger på hvordan den ser ut på mobil/iPad. Dette er en av grunnene til at bootstrap ble valgt i utgangspunktet, da det er mobilvennlig out of the box. Det finnes mange sider om lån/kredittkort, men det er vel alltids rom for én til -- gjør det mest for å lære web/Wordpress, kommer nok til å lage mer fra scratch når jeg har fått inn feelingen med webtuvikling litt mer.

siden er: http://forbrukslan.trade247.no

På forhånd takk! :)

Arne
  2. Avlogget

kaaregarnes n00b

Tja. Syns den er litt rotete for å være en oversiktside. Ikke prøvd på mobil men antagelig er den litt bedre der. (Mista mobilen på Gran Canaria)

Det du kanskje kunne gjøre var å markere logoene bedre og kanskje ha all teksten på en vertikal linje. Det blir penere med en grid.

Del denne siden