1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Tips til markedsføring på internett

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av bareblogg, 9 Jul 2012.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Det var ikke gratis! Så at når jeg trykket neste etter å fylt ut alle opplysningene, sto noe med betaling. Har slettet oppføringen. Det var kjempegøy.
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Det er gratis, du må bare fullføre registreringen så ser du. Om slike kataloger skulle tatt betaling hadde de ikke fått mange oppføringer :p
  3. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Litt misvisende det at trinn 3 heter "Betaling", men jeg registrerte mine tre sider i dag, og det var nå gratis :)
  4. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tok slettes ikke lang tid før jeg fikk inn noen kroner på en katalog jeg drev.
    Algoritmene bør jo selvsagt være noe lik folks gjengse oppfanting av hvem som må betale, hvem som kanskje betaler og hvem som aldri kommer til å betale for en slik tjeneste.
  5. Avlogget

Det er lenge siden, men jeg har registrert bloggen min i katalogen, men jeg regner ikke med at den katalogen kommer til å bli den store trafikk-kilden til bloggen, hehe.
  6. Avlogget

Nettgründer Moderator

Trafikk-kilde er det nok ikke, men litt effekt har det kanskje hatt fordi nå ser jeg att du har fått Google PageRank 3 ;)
  7. Avlogget

Hva betyr det at jeg jeg har PageRank 3?
  8. Avlogget

Nettgründer Moderator

9. Avlogget

Jeg forstår ikke hva jeg leser om på den siden, utenom at pagerank ble utviklet på slutten av 90-tallet
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

11. Avlogget

Jeg forstår det jeg leser, men da tror jeg bloggen ville blitt mye mer synlig i søkemotorer med pagerank 5. Foreløpig må jeg bare være fornøyd med at jeg er på pagerank 3 og håpe den øker om noen år.
  12. Avlogget

Nettgründer Moderator

PR 3 er veldig bra for vanlige blogger så det kan du være kjempefornøyd med ;)
  13. Avlogget

Takk for det! Jeg skal være kjempefornøyd med det. Fortsatt ser jeg på statistikken at det er helst Facebook-siden, blogg-seksjonen til Haugesunds avis og forumer som genererer mest besøk. Jeg trodde ikke jeg skulle få så god synlighet i søkemotorer, men det er bare bra at det går an.

Del denne siden