1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Spørsmål Tips til nytt bloggnavn?

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Karoe, 19 Jan 2013.

1. Avlogget

Karoe n00b

For noen uker siden slettet jeg bloggen min, det var mange grunner til dette. Blant annet at jeg hadde null motivasjon, ingen ting å blogge om, kleine gamle innlegg og masse tomme arkiver som var demotiverende. :( Nå angrer jeg.

Derfor ønsker jeg nå å starte opp på nytt, og derfor trenger jeg tips til ett nytt bloggnavn.
    Bloggen skal vel hovedsaklig handle om trening og fotografering, med innslag av hverdagsinnlegg og mine meninger.

Noen som har noen kule tips?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei og velkommen. Her er et par "kule" navn..Nåja, vet ikke om de er kule. Et par forslag ihvertfall...

- bloggdogg
    - blankeark
    - envei
    - karoes.blogg
  3. Avlogget

Karoe n00b

Takk for tips :D den gamle bloggen min heter karoe.blogg.no så er jo veldig nærme.
    Dessverre er jeg nesten avhengig at navnene må være ledig på en gratis side, da jeg helst trives med blogg.no pga. jeg kan html og css oppsettet deres. Veit at det anbefales å bruke f.eks. wordpress med eget domene!
  4. Avlogget

Karoe n00b

Ser forresten ut som om det blir keepfaith.blogg.no
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

6. Avlogget

Karoe n00b

Kan vel si det gjør det, har hatt ett par tøffe perioder de siste 3 årene, men trening og venner har hjulpet meg gjennom alt.
  7. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Lykke til Karoe!
  8. Avlogget

vesla88 n00b

Noen som kan hjelpe meg med en blogg navn til en venninne av meg ? hun har vært igjennom mye vondt og vil ha en blogg som hun kan skrive alt som har skjedd hun og hjelpe andre folk som har det like vanskelig i live sitt
  9. Avlogget

vesla88 n00b

Noen som kan noen bra blogg navn ?
  10. Avlogget

Finanssans n00b

Del denne siden