1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Todo lister?

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av hupsey, 23 Jan 2011.

1. Avlogget

hupsey Blogger

Er det noen av dere som bruker todo lister for å systimatisere arbeidet? Jeg har stort sett bare skriblet ned planer og strategier på papir tidligere, men kan tenke meg å systimatisere arbeidsplanene mer. Føler jeg sløser for mye tid på å gjøre masse samtidig uten struktur. Er det noen som har erfaringer, e ventuelt programmer som lager arbeidsplaner?

Sent from my X10i using Tapatalk
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Vel, planlegging er jo i mange tilfeller bra, men det tar jo tid, som alt annet.
    Har forsøkt tidligere med ting som google calendar og et par andre program, men ender opp med å sitte å spekulere på hva jeg skal planlegge istedet for å gjøre noe, så har kasta denne planleggingsfasen i søppelbøtta.
    Det å ha et overårdnet mål er jo derimot vikitg, men det er ikke noe man trenger å skrible ned i en kalender hver eneste dag.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bra spørsmål Hubsey, og like bra svar Picxx.

Jeg har kommet frem til at så lenge man jobber mot et overordnet mål, og er sånn passe strukturert, ja så går ting stort sett av seg selv.

Del denne siden