1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Umulig å legge ut annonsekode på Wordpress

En tråd i 'Tjen Penger På Bloggen' startet av Sindre Møllerhaug, 9 Jul 2014.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Hver gang jeg skal legge ut annonsekoden som er i form av html og trykker lagre, klarer Wordpress å forkorte teksten sånn at hele koden er ødelagt. Det eneste som da kommer fram i bloggen er forkortet tekst som ikke er brukende til noen ting. Er så sinnsykt irriterende at det skjer. Har prøvd ved å både huke av "legg til avsnitt automatisk" og latt være, men ingen forskjell er å se.

Andre som har hatt samme problemet? Jeg har ihvertfall gitt opp når det må bli så tullete som det der.
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Det er vel ikke lov å legge ut reklame på denne typen WordPress, da må du ha eget webhotell og domene.
  3. Avlogget

Er vel derfor det ikke går an å legge ut annonsekodene?
  4. Avlogget

Muligheter for eget webhotell og domene du kan anbefale meg?
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

http://blogghotell.no og domene kan du kjøpe hos Domeneshop.no , domenet må du finnet ut selv hva du vil registrere. Feks sindremøllerhaug.no er jo ledig ;-) Eller en kortere variant sindrem.no

Sendt via Tapatalk fra min Note 10.1
  6. Avlogget

Har allerede begynt med one.com med webhotell og domene. Skal få dette inn i wordpress og endelig få kortere adresse som er mye enklere å huske. Domenet er ikke reservert før det er betalt, så hva det blir kan jeg ikke avsløre ennå, men blir ganske kort. Blir spennende å se hvordan dette går. Som alt annet jeg har erfart, så er det vanskelig å bli profesjonell, men enkelt å være profesjonell. Nå tar jeg det neste steget på internett!

Fikk ikke aktiveringskode på sms, selv om jeg ville få den tilsendt på nytt, så har sendt e-post med kopi av domeneregistreringen som er signert. Regner med å få svar på den i løpet av i morgen.

Skal bli godt å få full kontroll over bloggen, eget domenenavn og få lov til å legge ut reklame som kan bety inntekter. Om dette blir en inntekt med det første er ikke mitt fokus, men det er å få en blogg med full kontroll og enkel adresse å huske. Vil koste litt penger, men det er verdt det, for jeg får mitt eget .no domene. Skal jeg fortelle om denne bloggen, blir det fort vanskelig for de å huske adressen jeg bruker nå. Og når jeg får lov å ha reklame i bloggen, er pengene verdt investeringen!
  7. Avlogget

Bringly Sponsor

Så lenge domenet ikke blir smsindre.no tror jeg at det nok at dette blir bra. Har du noen gang tenkt over at SM Sindre kan være et litt uheldig valg av navn?
  8. Avlogget

Nei?
  9. Avlogget

Bringly Sponsor

SM er en forkortelse for sado-masochisme, så SM Sindre kan oppfattes som at du er sado-masochist. Noe jeg ikke tror at du er...
  10. Avlogget

Er en forkortelse jeg aldri har hørt om før. Forkortelser kan gjøres mye artig med. SM er jo en forkortelse for Sindre Møllerhaug også. Er mange forkortelser jeg har hørt mye tull med. Spesielt IKT har jeg hørt folk tulle med.
  11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Enig med bringly- smsindre er ikke helt heldig....SMsindre, SMSindre....
  12. Avlogget

grobbie Blogger

er jo spennt på hva domenet virkelig ble da :)
  13. Avlogget

Nettgründer Moderator

one.com var et dårlig valg.....

De er sikkert billig, men det betyr ikke alt.
  14. Avlogget

SNiiK.NO n00b

Hvorfor er One.Com et dårlig valg for en personlig blogg?

www.sniik.no
  15. Avlogget

Det lurer jeg også på. Synes one.com fungerer strålende og kan for all del holde kostnadene nede til et minimum når det handler om en personlig blogg. Jeg betaler tross alt mine private penger til dette prosjektet.

Del denne siden