1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

United Influencers sin plattform

En tråd i 'Bloggplattform' startet av Kristine, 3 Aug 2016.

1. Avlogget

Kristine n00b

Jeg har begynt å blogge på plattformen til United Influencers (WeAreUnited) etter at de spurte meg om jeg var interessert i å bytte plattform (fra bloggnorge.com) slik at de lettere kunne holde øye med bloggen min i tilfelle de kanskje i fremtiden ønsker å samarbeide med meg. Foreløpig er det dem som har gjort alt det tekniske med bloggen min, bortsett fra header og innlegg. Det eneste som mangler nå er...lesere.

Jeg begynte å blogge på plattformen deres for bare to dager siden, så forventer ikke akkurat hundrevis av lesere - men jeg lurer på om plattform-byttet var en god idé? På bloggnorge.com kunne jeg dele innlegg på blogglisten.no , i tillegg til at innleggene mine var synlige for andre brukere av plattformen. Jeg føler meg litt begrenset hos UI. Jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg kan dele bloggen min?

http://kristineirene.weareunited.digital/
  2. Avlogget

Tonny n00b

Det var frekt det, "lettere kunne holde øye med bloggen min i tilfelle de kanskje i fremtiden"... Fytti katta!

Del denne siden