1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Updatefrekvens vs relevans på Facebook

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av bareblogg, 14 Aug 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tenkte jeg skulle sjekke hva dere synes om BareBlogg`s Facebook side. Er det for mye som blir pushet ut? Er det relevnt nok? osv.

Alt av tilbakemeldinger er bra.
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Blitt litt mye siste par dagene, veldig bra tidligere. Har hatt både nytte og hygge av flere av linkene, f.eks de med John Chow :)
  3. Avlogget

grobbie Blogger

har vært VELDIG mye den siste tiden og har vært på nippen å skjule innlegg fra bareblogg-siden. som [USER=65]Metallian[/USER] skriver var det bedre før. føler det går veldig mye rosablogger-linker ut og blitt en kanal for å spamme ut sider.. er ikke sikkert at dette er virkeligheten, men er den oppfattelsen jeg har
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Taes til etteretning. Må få gjort noe med det.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Da har jeg endret BB`s FB. La oss håpe at det blir til det bedre
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ble det bedre nå? Har tatt bort mange sider på RSS feeden
  7. Avlogget

grobbie Blogger

8. Avlogget

bareblogg Grûnder

9. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Facebook-siden burde oppdateres automatisk via RSS, sånn at hver nye tråd får en link umiddelbart på Facebook-siden. Da vil den bli mye bedre å bruke og lettere å følge aktiviteten i forumet, uten å nødvendigvis måtte logge inn hver gang for å se etter nye tråder.
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Facebooksiden blir oppdatert via RSS, men att alle nye tråder skal dit er jeg ikke enig i, det blir for mye. Synes det er ganske enkelt å følge med på forumet her jeg, bruker jo automatisk login her, eller dvs jeg er alltid innlogget ;) fordi nettleseren min husker brukernavn/passord...
    Så bruker jeg selvfølgelig denne linken for å sjekke hva som er nytt siden sist jeg var innom: http://bareblogg.no/find-new/threads
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Vi prøvde dette. Det ble altfor mye for folk flest.
  12. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Hva er det nå som oppdateres automatisk via RSS på Facebook-siden?
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Først en hel mengde, så mindre, så ingenting, så bare manuell oppdatering.

Del denne siden