1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Videoreklame i avisene

En tråd i 'Samfunn Og Media' startet av bareblogg, 14 Okt 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg virkelig HATER videoreklamen som man blir tvunget til å se for å se en filmsnutt i avisene. Ofte så er du jo ikke noen annet enn en YouTube hit som de legger ut heller.

En annen ting som jeg reagerer på, ok muligens det er bare meg her nå... Jeg synes det er uhørt at avisene tar seg betalt for reklame i artikkel / videoreklame, nå artikkelen omhandler tragiske hendelser.wtf
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

JEG hater den active24 reklamen jeg må se på for å lese innlegget ditt.
    Som sagt i en annen tråd tror jeg du ville tjent på å la BB være "reklamfritt".
    (vet du ikke hva JV er, google it ;) )
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Haha...Den fikk du gratis Picxx. Joda ser den, men nå er ikke innholdet her inne av støtende art. Mener, vi tar ikke opp emner som omhandler virkelig ille ting. Og, det er ingen som må vente opptil 30sek for å lese eller se noe heller. Så det er jo en liten forskjell. Vet ikke om du fikk med deg den?
  4. Avlogget

Ayianapa Blogger

Er enig i punkt nr 2. Hvor mange millioner DBTV og VGTV har cashet inn på Utøya-tragedien vet jeg ikke, men kan ikke være få?

"Brevik tilbake på Utøya" har vel nærmere 500,000 views hvis jeg ikke tar feil...

(og nei - sier ikke at jeg ikke ville gjort det samme selv..)

Del denne siden