1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Vil det hjelpe med annonsering på prlink.no?

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Sindre Møllerhaug, 4 Des 2012.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har sett på prisene for annonsering på prlink.no og de ser veldig greie ut. Opptil 15 kroner for 10 dager og annonsen får god synlighet på prlink.no.

Jeg vet ikke om det vil bli noen suksess med annonsering på prlink.no. Jeg vet ikke hvor mange daglige besøk det er på denne nettsiden.

Er det noen her som har erfaring med annonsering på prlink.no, om det hjelper eller ikke?
  2. Avlogget

Formuebygging Blogger

Hvor mange i dag er det som er innom kataloger egentlig? Er du?

Tviler på at det vil gjøre så mye nytte for ditt nettsted men, det kommer vel an på som du sier: hvor mange besøkende prlink har.
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Det er ikke antall besøkende som er så viktig ang kataloger, men den ligger jo på topplisten til forumet her så det er ikke så vanskelig å se litt statistikk http://topp.bareblogg.no/stats/Prlink/
  4. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg kunne annonsert for bloggen min uten å få så mye trafikk for pengene. Jeg ser den siden har rundt 60 ukentlige unike besøk. Tror det beste er å la søkemotorene gi meg besøk og foreløpig la det forbli en hobby uten kostnad.

Del denne siden