1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Windows 8 - Har du kjøpt?

En tråd i 'Samfunn Og Media' startet av bareblogg, 31 Okt 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

2. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg installerte preview-utgaven av 8, og for et par uker siden avinstallerte jeg den fra partisjonen.

W8 har dessverre gjort arbeidsflyten min tregere enn 7 ettersom jeg hovedsakelig bruker kun tastaturet i Windows når jeg arbeider, mens musen blir forbausende lite brukt under generelt arbeid. Med W8 oppdaget jeg at jeg måtte bruke musen i mye større grad, og dette medførte at jeg brukte mer tid på hver enkelt oppgave.

Men jeg kommer nok til å installere W8 på spillmaskinen om en stund (minst 6 måneder til) etter at de fleste bugsene har blitt rettet opp. Når jeg spiller har jeg et annet bruksmønster hvor W8 vil kunne fungere bedre.

PS: Jeg arbeider med et lite sideprosjekt hvor jeg skal bygge min egen "Mac Mini Pro" hvor jeg vil få en ny "Mac" som skal brukes spesifikt til foto.
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Har oppgradert en laptop, synes det fungerer helt greit for min del ihvertfall.

Kan også anbefale å følge med på denne bloggen http://samfunn.myhken.com/ som sannsynligvis er en av norges beste når det gjelder tips og triks til Windows :)

Del denne siden