1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

WLE - Sosiale Medieverktøy

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av Picxx, 18 Des 2011.

1. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Jeg ble i denne tråden oppfordret til å opprette en egen tråd for denne siden/dette prosjektet: http://bareblogg.no/f15/hverandre-pa-facebook-649/ så tenkte at jeg da kunne gjøre dette nå, ettersom jeg har fått på plass to verktøy allerede.

Siden er ment som en samleside der man gratis, eller billig, kan benytte seg av tjenester rettet mot sosiale media for å skape mere buzz omkring seg selv, sine sider, sitt produkt eller sin merkevare. Alle har jo hørt om fasiten for fremgang i sosiale media. Jobb javnt og trutt med noe folk liker, så vil du lykkes. Det er sikkert sant, men det er ikke noe i vegen for å benytte seg av verktøy som hjelper deg med denne jobben, eller som til og med gir deg en suksess i de samme medier.

WLE Sosiale Medieverktøy!

Skal gi en kjapp oppsummering om hva WLE Sosiale Mediaverktøy kan tilby i dag:

WLE Facebook Booster!
    Denne finner du på forsiden hos WLE. Dette er en "lik og bli likt" tjeneste hvor du kan like facebooksider og dele nettsider på facebook. Andre kan også like og dele dine sider. Det er ganske bortkastet å handle inn 100 fans til sin facebookside fra fake kontoer, indiske kontoer, kinesiske kontoer og andre kontoer som overhodet ikke har interesse av hva du tilbyr på din facebookside. Ved hjelp av WLE får du NORSKE liker, fra folk som faktisk liker din side og du kan like eller dele de sidene du selv liker.

Socialpay WLE
    Dette er den nyeste tjenesten fra WLE Soaiale Medieverktøy.
    Her har du muligheten til å generere betalingsknapper for ditt produkt. Du kan også f.eks. beskytte deler av en bloggpost ved hjelp av denne metoden.
    Enkelt forklart lager du en betalingsknapp. Brukeren trykker på knappen. Han betaler ved enten å tvitre en melding med url tilbake til din post eller poste en melding på facebook med url til din post. Når posten eller tweeten er sendt kan han laste ned produktet eller lese resten av din post.
    En mildt sagt glimrende måte å skape buzz omkring et produkt, en nettside eller deg selv og også en god sjanse for at det "går viralt".

So....what'ya waiting for Jack?

WLE Sosiale Medieverktøy!
  2. Avlogget

hupsey Blogger

Jeg tenkt å teste ut dette. Virker som en smart tjeneste. Det som kan være en bakdel for meg er at jeg har en Engelsk språklig side. Er det noe krav til at alle sider skal være på Norsk? Men siden jeg har Norsk profil som liker tilbake burde det vere ok..
  3. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er ikke noe krav at siden(e) skal være norske da jeg har manuell oversikt over medlemmer og sider. Luker fort ut hvis det regger seg personer som kun skal utnytte tjenesten(e).
  4. Avlogget

hupsey Blogger

Tenker du på spam type sider, og fake kontoer?(Ser ikke at du har linket til egen TOS enda..)
    Har prøvd en tjeneste som er helt lik denne, men med Twitter i stedet for FB. Husker ikke navnet lenger.
    Men jeg tror din tjeneste vil være mer nyttig siden FB kontoer stort sett er ekt som du nevner i første posten..
    Og jeg tror også at det blir klikket mer på linker i FB generet sett..
  5. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

6. Avlogget

hupsey Blogger

Får håpe flere kaster seg på dette. Er egentlig en "nobrainer" om du har en FB side...
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har regga meg. Blir spennende å følge dette prosjektet.
  8. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er ganske mange medlemmer på siden, men mangler litt aktivitet.
    Skal se om jeg får sendt ut noen mailer etterhvert, så kan det hende det blir litt mer guff.
    Folk har en tendens til bare å komme å regge fbsiden sin/nettsiden sin og deretter ikke gjøre noe annet......før de dukker opp på et eller annet forum og klager på hvor dårlig tjenesten er.
    Tjenesten er nok catch 22. Skal man oppnå resultater må man også bidra selv :)
  9. Avlogget

Nettgründer Moderator

Har endelig registrert meg ;) Men greidde selvfølgelig å slette en side jeg hadde lagt inn! Går det an å legge inn en sikring på det? Slik att ikke man sletter bare ved ett klikk?
  10. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Skal se om jeg får til en j/s sak der som sikkerhet.
    Lurer også på om jeg skal oppdatere til den nyeste versjonen. Utvikler er svært lite villig til å hjelpe andre som setter opp scriptet fordi han kjører en likedan side sjøl, så ...
    Skal ta en lynkjapp vurdering om jeg skal oppgradere, eller om jeg bare beholder den simple versjonen og heller utvikler den fra der den er i dag.
    BRB....

Del denne siden