1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Wordpress, Jeg mister kommentarer

En tråd i 'Bloggplattform' startet av Kamelryttersken, 13 Okt 2011.

1. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Ser ut som at når det er 25 kommentarer til en post da forsvinner svarene på kommentarene, de vises ikke lenger.
    Har lett endel for å se om jeg fant en innstilling for utvide plassen eller no sånt, slik at også svarene vises når det er mer enn 25 kommentarer, men finner ikke noe.
    Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?
  2. Avlogget

Boerboel Blogger

Nå har jeg ikke studert det så grundig, vet bare at det finnes, så ikke sikkert det er relevant. Men på innstillinger, og så diskusjon er det en del kommentarinnstillinger. Kanskje det er noe der?
  3. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Takk Boerboel :) Ja, har vært der og økt fra femti til hundre kommentarer, men forsto at den funksjonen bare gjaldt hovedkommentarer, ikke svarene
    Skal finnes en funksjon som gjør at man kan vise flere sider med kommentarer, men hvor?
  4. Avlogget

Lammelåret n00b

Har du prøvd å gå inn på "kontrollpanel" så "innstillinger" og deretter "diskusjon" og videre åpne for flere svar i hver tråd? Det er under "Trådet kommentarfelt" du kan gjøre endringer.
  5. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Lammelåret. Gjorde det. men det funka ikke på første forsøk, derfor jeg la ut denne tråden. Se også svaret mitt til Boerboel.
    Funka ved andre forsøk, dagen etter. Da fikk Mormor ønsket sitt oppfylt, bare se etter på Om kam og formater
  6. Avlogget

Lammelåret n00b

Det ante meg at dette kunne jeg ikke hjelpe med, men håpet var stort. ;)
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har du prøvd å optimalisere databasen?

Del denne siden